مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-12اقتصادي

فارس من| قفل آزادراه مراغه - هشترود پس از 7 سال باز می شود


سیدحمزه امینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در هشترود، اظهار داشت: هم در دولت قبلی و دولت فعلی پیگیری کرده ام.

امینی افزود: با تحقق این سهم و نیز سهم های 20 درصدی بانک سپه و قرارگاه خاتم الانبیا، شاهد تسریع در عملیات اجرایی و تکمیل این آزادراه خواهیم بود.

تبدیل جاده هشترود- مراغه به قتلگاه  سخنگوی مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه جاده هشترود- مراغه به قتلگاه تبدیل شده است، یادآور شد: هر روز شاهد  تصادفات جاده ای خونین در این محور هستیم که دولت باید هر چه زودتر در احداث آزادراه هشترود - مراغه اهتمام ویژه داشته باشد.

  وی تصریح کرد: قطعه 5 این آزادراه شهر هشترود با طول 6 کیلومتر شهر هشترود را به آزادراه پیامبر اعظم (ص) و آزادراه هشترود مراغه وصل می کند که متاسفانه هنوز راکد مانده است.

  دولت در قبال زمین های کشاورزان پولی پرداخت نکرده است چند تن از کشاورزان که زمین های آنها در طرح قطعه 5 افتاده از بلاتکلیفی زمین های خود ناراضی هستند، آنها می گویند دولت پس از چند سال کلنگ زنی این قطعه زمین های ما را تصاحب کرده ولی پول ما را نداده است.

بهره برداری از 45 کیلومتر از 100 کیلومتر آزادراه مراغه- هشترود استاندار آذربایجان شرقی گفت: یک ماه پیش اجرای این طرح به کندی پیش می رفت و با پیگیری های انجام شده سرعت اجرا افزایش و ماشین آلات بیشتری به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| قفل آزادراه مراغه - هشترود پس از 7 سال باز می شود

فارس من| قفل آزادراه مراغه - هشترود پس از 7 سال باز می شود